3

پرو ہاکی لیگ کے لیے 33 کھلاڑی شارٹ لسٹ


پرو ہاکی لیگ 19 جنوری سے شروع ہو گی، فوٹو: فائل

پرو ہاکی لیگ 19 جنوری سے شروع ہو گی، فوٹو: فائل

 لاہور: پرو ہاکی لیگ کے لیے قومی کھلاڑیوں کے 3 روزہ ٹرائلز اختتام پزیر ہوگئے ہیں اور کیمپ میں شامل 51 میں سے 33 کھلاڑیوں کو شارٹ لسٹ کیا گیا ہے۔

نیشنل ہاکی اسٹیڈیم لاہور میں شیڈول قومی ٹیم کے کیمپ میں 51 میں سے 33 کھلاڑیوں کو شارٹ لسٹ کیا گیا ہے۔ ان ٹرائلز کی نگرانی قائم مقام سیکرٹری پی ایچ ایف ایاز محمود، چیف سعید خان اور سلیکٹر قاسم خان نے کی۔ ٹرائلز کے آخری روز کھلاڑیوں کے درمیان پریکٹس میچز کھیلے گئے جس میں آفیشلز نے پلیئرز کی کارکردگی کا جائزہ لے کر انہیں کیمپ کا حصہ بنانے یا نہ بنانے کا فیصلہ کیا۔

پاکستان ہاکی فیڈریشن کے قائم مقام سیکرٹری ایاز محمود نے ایکسپریس سے بات کرتے ہوئے کہا کہ کھلاڑیوں میں بے پناہ ٹیلنٹ موجود ہے، اگر ان کی درست سمت میں رہنمائی کی جائے تو انٹرنیشنل سطح پر میڈلز جیت کر ملک کا نام روشن کرسکتے ہیں۔ ماضی میں ہماری فتح کا دارومدار اٹیکنگ ہاکی پر تھا، اسی ہتھیار کو مستقبل میں بھی اپنا کر نتائج اپنے نام کرنے کی کوشش کریں گے۔

پرو ہاکی لیگ 19 جنوری سے شروع ہو گی، ایونٹ میں 4 کنفڈریشنز کی 9 ٹیمیں پاکستان، آسٹریلیا، بیلجیم، ہالینڈ، جرمنی، انگلینڈ، ارجنٹائن، اسپین اور نیوزی لینڈ شرکت کریں گی، گرین شرٹس کا پہلا میچ 2فروری کو ارجنٹائن کے ساتھ ہوگا-





Source link

اپنا تبصرہ بھیجیں