27

کنگنا رناوت نے بھارتی میڈیا اور صحافیوں کو آئینہ دکھا دیا –


ممبئی: بالی ووڈ کی معروف اداکارہ کنگنا رناوت نے بھارتی میڈیا کو بکاؤ اور ملک دشمن قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ انڈسٹری میں بیٹھے لوگ لبرل ازم کا لبادہ اوڑھ کر اپنے مذموم مقاصد پورے کررہے ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر بھارتی صحافیوں کی جانب سے کیے جانے والے بائیکاٹ اور پروپیگنڈے پر کنگنا رناوت نے انکشاف کیا کہ جو لوگ مجھے دھمکیاں دے رہے ہیں وہ اتنے گرے ہوئے ہیں کہ انہیں خریدنے کے لیے لاکھوں روپے ادا کرنے کی ضرورت نہیں بلکہ وہ تو پچاس روپے میں بکنے کے لیے تیار ہیں۔

اداکارہ نے کہا کہ میری کامیابی میں میڈیا کے اچھے لوگوں کا بھی ہاتھ ہے کیونکہ ہر انڈسٹری میں اچھے برے لوگ موجود ہیں، ایک طبقہ ایسا بھی ہے جو اپنے آپ کو صحافی تو کہتا ہے مگر انہیں صحافت کا درست طریقے سے علم نہیں ہے۔

کنگنا رناوت کا کہنا تھا کہ صحافیوں میں ایک طبقہ ایسا بھی ہے جو ملک کو دیمک کی طرح چاٹ رہا ہے اور جھوٹی افواہیں پھیلاتا ہے، جب ایسے لوگوں کو آئینہ دکھایا جائے تو وہ برا مان جاتے ہیں۔

اداکارہ نے انکشاف کیا کہ چند نام نہاد صحافیوں جنہیں بلاگ تک لکھنا نہیں آتا نے میرے خلاف ایک گروپ بنا لیا اور اب مجھے دھمکیاں دیتے ہیں کہ وہ میری کوریج نہیں کریں گے، مجھے مستقبل تباہ کرنے کی دھمکیاں بھی دی گئیں اور کہا گیا کہ برباد کردیں گے۔

کنگنا کا کہنا تھا کہ ایسے صحافی انتہائی سستے داموں پچاس ساٹھ روپے میں خود کو فروخت کردیتے ہیں، وہ بھول رہے ہیں کہ آج میں بھارت کی سب سے زیادہ معاوضہ لینے والی اداکارہ ہوں۔

Comments

comments





Source link