16

پی سی بی گورننگ بورڈ کا اجلاس، ایم ڈی وسیم خان کی تقرری غیرآئینی قرار


کوئٹہ: پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے گورننگ بورڈ کے اجلاس میں ارکان نے ایم ڈی پی سی بی وسیم خان کی تقرری کو غیرآئینی قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ میں پہلی بار پی سی بی گورننگ بورڈ کا اجلاس ہوا، اجلاس کورم پورا نہ ہونے کی وجہ سے ملتوی کردیا گیا، گورننگ بورڈ کے پانچ ارکان نے ایم ڈی پی سی بی وسیم خان کی تقرری اور نئے ڈومیسٹک اسٹرکچر کو مسترد کردیا۔

سیالکوٹ ریجن کے نمائندے نعمان بٹ سمیت پانچ ارکان نے ایم ڈی کی تقرری اور نئے ڈومیسٹک اسٹرکچر کو ماننے سے انکار کردیا۔

اجلاس میں پی سی بی کے 2017-18 کے آڈٹ ہوئے اکاؤنٹس کی منظوری لینا تھی، منظوری نہ ہونے کی صورت میں پاکستان کو آئی سی سی کی ساڑھے پانچ ملین ڈالرز کی گرانٹ رک سکتی ہے۔

مزید پڑھیں: عالمی سطح پر کام کرنے والے وسیم خان کو پی سی بی نے اہم ذمہ داری دے دی

چیئرمین پی سی بی احسان مانی نے گورننگ بورڈ کے اجلاس کا بائیکاٹ کرنا مایوس کن قرار دیتے ہوئے کہا کہ پی سی بی کرکٹ کو آگے لے جانا چاہتی ہے لیکن بدقسمتی سے ممبر گورننگ بورڈ اس میں رکاوٹ ڈال رہے ہیں۔

احسان مانی نے کہا کہ کرکٹ میں اصلاحات کو کوئی نہیں روک سکتا، ہم نے شروع سے کہا ہے کہ کرکٹ کو بہتر کریں گے، کسی کو غلط فہمی نہیں ہونی چاہئے کہ ڈومیسٹک کرکٹ میں کوئی رکاوٹ آئے گی۔

دوسری جانب سابق کپتان وسیم اکرم نے ایم ڈی پی سی بی وسیم خان کی حمایت کرتے ہوئے کہا کہ کرکٹ کی بہتری کے لیے وسیم خان باصلاحیت ہیں انہیں ایک موقع دینا چاہئے۔

Comments

comments





Source link