18

غربت میں کمی کیلئے احساس پروگرام حکومت کا اہم منصوبہ ہے، وزیراعظم عمران خان


اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے احساس پروگرام حکومت کااہم منصوبہ ہے، پروگرام کامقصدغربت میں کمی کیلئےجامع منصوبہ بندی ہے،   تمام منصوبوں میں شفافیت چاہتےہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت غربت میں کمی سے متعلق اجلاس ہوا، اجلاس میں وزیراطلاعات فواد چوہدری، ڈاکٹرثانیہ نشتر اور دیگرحکام شریک ہوئے۔

غربت میں کمی کے لیے احساس پروگرام پر عملدرآمد کا جائزہ لیا گیا اور غربا کی کفالت، یتیموں کے لیےگھر اور روزگار کی فراہمی پر تبادلہ کیا گیا۔

اس موقع پر احساس پروگرام حکومت کا اہم منصوبہ ہے، پروگرام کامقصدغربت میں کمی کیلئےجامع منصوبہ بندی ہے، غربت میں کمی کیلئےتمام منصوبوں میں شفافیت چاہتے ہیں۔

مزید پڑھیں : وزیر اعظم نے “غربت مٹاؤ پروگرام” کا افتتاح‌ کر دیا، 80 ارب روپے مختص کرنے کا اعلان

یاد رہے 27 اپریل کو وزیراعظم عمران خان نے ملکی تاریخ کے سب سے بڑے ” غربت مٹاؤ پروگرام” کا افتتاح کیا تھا ، غربت مٹاؤ پروگرام کا نام “احساس اورکفالت” رکھا گیا، پروگرام کے تحت بیواؤں، یتیموں اور بزرگوں کو مالی مدد دی جائے گی۔

تقریب سے خطاب میں وزیراعظم کا کہنا تھا غربت مٹاؤ پروگرام انسانیت کے راستے پر چلنے کی پہلی کوشش ہے، انسانیت کی مدد کرنا ریاست کی ذمہ داری ہونی چاہیے، چین کی ہرپالیسی میں غربت کے خاتمے کا وژن ہے۔

عمران خان نے کہا تھا غربت مٹاؤ پروگرام میں 80 ارب روپے کا اضافہ کررہے ہیں، غریبوں کی مددکرنے والےتمام اداروں کوایک پلیٹ فارم پر لائیں گے، غریبوں کی مدد کرنے والے اداروں کا ڈیٹا بیس دسمبر تک مکمل کرلیں گے۔

Comments

comments





Source link