18

شیخ رشید نے بلاول بھٹو کو بھارتی میڈیا کا ایجنٹ قرار دے دیا


لاہور : وزیر ریلوے شیخ رشید نے بلاول بھٹو کو بھارتی میڈیا کا ایجنٹ قرار دیتے ہوئے کہا جس دن بھی پہلاٹوئٹ کیا وہ بلاول کے خلاف ہوگا، ان لوگوں کی کرپشن کی وجہ سےوزیراعظم عمران خان کوبہت محنت کرنی پڑرہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر ریلوے شیخ رشید نے نیب میں پیشی کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ایل این جی سکینڈل میں شاہد خاقان عباسی کا اہم کردار رہا اور قومی خزانے کو اربون روپے کا نقصان پہنچایا گیا، ایل این جی اسکینڈل میں ہر قسم کا تعاون کرنے کو تیار ہوں۔

ایل این جی اسکینڈل میں ہر قسم کا تعاون کرنے کو تیار ہوں

وزیر ریلوے کا کہنا تھا جان بوجھ کر ایل این معاہدہ قطر کے ساتھ مہنگے داموں کیا گیاشاہد خاقان عباسی نے جانبداری کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایل این جی ٹھیکے کی منظوری دی، 5سال میں کوئی دریافت نہیں کی گئی،قوم کوبےوقوف بناتےرہے، یہ وہی جاسم ہیں جس نےسپریم کور ٹ میں خط دیا۔

شیخ رشید نے کہا وہاں سے بھی ایک کمپنی اوریہاں سےبھی کمپنی ڈالی گئی، تاثریہ دیاگیاکہ معاہدہ دوممالک کےدرمیان ہورہاہےجوغلط تھا، ایل این جی ٹرمینل کیاہوتاہےایک گاڑی لگانی ہوتی ہےجس سےگیس آتی، ایک لاکھ ڈالر کے بجائے 2 لاکھ 72ہزار ڈالر کا کانٹریکٹ دے دیاگیا۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ نیب کوصاف کہہ دیاکہ کوئی چالاکی نہیں میری بات سیدھی ہے، میراکیس بہت سیدھااورٹھوس ہے، نہ ان کی دولت نہ ان کی جائیدادیں حدیہ کہ کپڑے بھی باہر ہیں، ان لوگوں کی کرپشن کی وجہ سےوزیراعظم عمران خان کوبہت محنت کرنی پڑرہی ہے۔

بلاول بھٹو کوبتاناچاہتاہوں کہ وزارت کابھوکانہیں ہوں

شیخ رشید نے کہا بلاول بھٹو کوبتاناچاہتاہوں کہ وزارت کابھوکانہیں ہوں، جس دن پہلا ٹویٹ کیا بلاول کے خلاف کروں گا، پی پی رہنماؤں سے کہا کہ بلاول کو سمجھالیں ، دراصل بلاول بھٹواس وقت بھارتی میڈیاکی زبان بول رہےہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ بلاول اورآصف زرداری نےبی بی کی شہادت سےسیاسی فائدےاٹھائے لیکن ایک دن بھی عدالت میں پیش نہیں ہوئے، اب ریڑھی اورچھابڑی والوں کے پاس اربوں کے اکاؤنٹ مل رہے ہیں۔

Comments

comments





Source link