10

گٹکا اور مین پوری کھانے والوں کے خلاف رینجرز کارروائی کرے، سندھ ہائی کورٹ –


کراچی : سندھ ہائی کورٹ نے رینجرز کو گٹکا اور مین پوری کھانے اور بیچنے والوں کے خلاف کریک ڈاؤن کی ہدایات جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ پولیس اور اسمبلی میں بیٹھے لوگوں کے ملوث ہوئے بغیر کراچی میں گٹکا فروخت نہیں ہوسکتا۔

تفصیلات کے مطابق گٹکا اور مین پوری کھانے والوں کے خلاف رینجرز کریک ڈاؤن کرے گی۔ سندھ ہائی کورٹ نے ہدایت جاری کردی۔ عدالت نے چھالیہ پر پابندی کے لئے سندھ حکومت کو قانون سازی پر جائزے کا حکم دے دیا۔

سندھ ہائی کورٹ کے جج جسٹس صلاح الدین نے ریمارکس دیئے کہ پولیس اور اسمبلی میں بیٹھے لوگوں کے ملوث ہوئے بغیر کراچی میں گٹکا فروخت نہیں ہوسکتا۔

پولیس کو معلوم ہوتا ہے کہ گٹکا کون اور کہاں بنارہا ہے، آئی جی کو شیئر نہیں ملتا تو کارروائی کیوں نہیں کرتے؟ عدالت کو بتایا گیا کہ جناح اسپتال میں منہ کے کینسر میں مبتلا ایک ہزار سے زیادہ مریض لآئے گئے۔

جسٹس صلاح الدین نے ریمارکس دیئے کہ ایک اسپتال میں یہ حال ہے تو پورے صوبے کا کیا حال ہوگا۔ آئی جی سندھ گٹکے کی روک تھام کے لیے سخت کارروائی کریں۔

گٹکا بنانے والوں سےماہانہ وصولی کرنے والے اہلکاروں کو بھی پکڑا جائے، ایس ایس پیز کے اثاثوں کی تحقیقات کرائیں سب پتاچل جائے گا۔ ان کے اثاثوں کی بھی چھان بین ہونی چاہئے۔

Comments

comments





Source link