67

سونیا کی وزیر اعظم سے ملاقات، اپنا تیار کردہ فن پارہ پیش کیا –


اسلام آباد: پاکستانی نژاد مصور سونیا کی وزیر اعظم پاکستان سے ملاقات ہوئی جس میں انہوں نے اپنا تیار کردہ فن پارہ عمران خان کو پیش کیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ سے تعلق رکھنے والی پاکستانی نژاد سونیا اور اُن کے اہل خانہ سے وزیراعظم عمران خان نے بنی گالہ میں ملاقات کی۔

قومی ترانے کے الفاظ اور دھن کے ساتھ وزیراعظم کا خاکہ بنانے والی سونیا عمران خان کی مداح ہیں، کیلی گرافی کی ماہر کی وزیراعظم سے ملاقات کی خواہش پوری ہوئی تو انہوں نے اپنا فن پارہ بھی پیش کیا جس میں تصویر کے ساتھ پاکستان کا قومی ترانہ بھی درج ہے۔

سونیا نے گزشتہ دنوں سوشل میڈیا پر اپنی ویڈیو شیئر کرتے عمران خان سے ملاقات کی درخواست کی تھی جس کے بعد انہیں خصوصی دعوت پر نجی طیارے کے ذریعے قطر سے پاکستان لایا گیا۔

اسلامی کیلی گرافی کی ماہر پاکستانی نژاد خاتون نے عمران خان سے ملاقات کے دوران کہا کہ ’آپ کی سیاسی جدوجہد اور وژن سے متاثر ہوں، پاکستان کے مثبت چہرے کو عالمی طور پر اجاگر کرنے کے لیے اپنی ہر ممکن کوشش کروں گی‘۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ جنوری کی 25 تاریخ کو سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہوئی تھی جس میں پاکستانی نژاد کیلی گرافر سونیا نساء نے وزیراعظم کا خاکے کو قومی ترانے کے الفاظ کی خطاطی کر کے دس گھنٹے کی مسلسل محنت کے بعد تیار کیا تھا۔

انہوں نے اپنی مہارت سے تصویر تیار کر کےساری دنیا کو حیرت میں ڈال دیا تھا، سونیا کا کہنا تھا کہ یہ تصویر انہوں نے اپنے لیڈر کو تحفہ دینے کے لیے تیار کی۔

Comments

comments





Source link