13

علیم خان کیس کا فیصلہ میرٹ پر ہو گا ، وزیراطلاعات فواد چوہدری


علیم خان کےاستعفےسےسیاسی جماعت کےکلچرکاپتہ چلتاہے، فواد

اسلام آباد : وزیراطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ علیم خان کےاستعفےسےسیاسی جماعت کےکلچرکاپتہ چلتاہے، کیس کا فیصلہ میرٹ پر ہو گا ، وفاقی حکومت اداروں کے ساتھ کھڑی ہے۔

تفصیلات کے مطابق علیم خان کی گرفتاری پر وزیراطلاعات فواد چوہدری نے رد عمل دیتے ہوئے کہا جیسے ہی علیم خان کو گرفتاری کا پتہ چلا وہ مستعفی ہو گئے، علیم خان کےاستعفےسےسیاسی جماعت کےکلچرکاپتہ چلتاہے۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ کیس کا فیصلہ میرٹ پر ہو گا ، کہا جاتا تھا نیب حکومتی افراد کو کیوں نہیں پکڑتی ، علیم خان کی گرفتاری کےبعد اپوزیشن کوئی اوربہانہ تلاش کرے گی۔

وزیراطلاعات نے کہا حکومت احتساب کے معاملے پر مکمل تعاون کر رہی ہے، علیم خان کی گرفتاری پر اجلاس بلایا ہے، صورتحال پر غور کریں گے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ وفاقی حکومت اداروں کے ساتھ کھڑی ہے، اداروں کا مضبوط ہونا پاکستان کے مضبوط ہونے کی نشانی ہے۔

مزید پڑھیں : نیب نے علیم خان کو حراست میں لے لیا

یاد رہے نیب لاہور نے آمدن سے زائد اثاثہ جات اورآف شورکمپنیوں کیس میں پنجاب کے سینئروزیرعبدالعلیم خان کو گرفتارکرلیا تھا، ذرائع کے مطابق علیم خان نیب کی تحقیقاتی کمیٹی کومطمئن نہ کرسکے۔

نیب لاہور نے اپنے جاری کردہ اعلامیے میں عبدالعلیم خان کو گرفتارکرنے کی تصدیق کردی ہے اور کہا عبدالعلیم خان کو آمدن سے زائد اثاثے بنانے کے الزام میں گرفتار کیا گیا ہے، عبدالعلیم خان کو کل احتساب عدالت میں ریمانڈ کے لئے پیش کیا جائے گا۔

نیب کی جانب سے گرفتاری کے بعد علیم خان نے اپنا استعفی وزیر اعلی پنجاب کو بھجوا دیا ہے، علیم خان کا کہنا ہے کہ مقدمات کا سامنا کریں گے، آئین اور عدالتوں پر یقین رکھتے ہیں، مجھ پرآمدن سے زائد اثاثوں کا نہیں، آفشور کمپنیوں کا مقدمہ ہے۔

واضح رہے نیب علیم خان کی ہیگزم پرائیویٹ لمیٹڈ آف شورکمپنی اورآمدن سے زائد اثاثہ جات کی تحقیقات کر رہی ہے۔

Comments

comments





Source link